Ο επίσημος διαδικτυακός χώρος της Ελληνικής Κοινότητας DUESSELDORF Βόρειας Ρηνανίας Βεστφαλίας στη Γερμανία

Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2012

Καλούνται οι Νέοι Μετανάστες και όχι μόνο....


ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Πρώτη συνάντηση ανάμεσα σε Έλληνες νέους μετανάστες στη Γερμανία και σε Έλληνες
που θέλουν να αναπτύξουν εθελοντική δραστηριότητα.
Προσκεκλημένοι είναι όλοι
· όσοι είναι καινούργιοι στη Γερμανία και χρειάζονται πληροφορίες για την παραμονή και
την προσαρμογή τους,
· όσοι θέλουν να ανταλλάξουν τις εμπειρίες τους με άλλους νέους μετανάστες στη Γερμανία,
· όσοι θέλουν να γνωρίσουν άλλους συμπατριώτες και να βρούν πρόσβαση στην τοπική
κοινωνία της περιοχής που ζουν,
· όσοι ζουν χρόνια στη Γερμανία και θέλουν να βοηθήσουν εθελοντικά νέους Έλληνες
μετανάστες.
 
 
Η συνάντηση θα γίνει την
Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου, ώρα 17.00
στο χώρο του
ενοριακού κέντρου της
Ελληνικής Ορθόδοξης Εκκλησίας
Αποστόλου Ανδρέα στο Ντύσσελντορφ
(Αm Schönenkamp 1, 40599 Düsseldorf).
Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στους συνεργάτες της Diakonie
Αντωνία Αννούση, Τηλ. 0211 / 9 13 18 834
&έσποινα Αγγέλογλου, Τηλ. 0202 / 49 69 70
Χρύσα Σταματοπούλου, Τηλ. 0211 / 63 98 347
Ηλίας Παπαδόπουλος, Τηλ. 02102 / 579 90 67
ή στην Ελληνική Κοινότητα Düsseldorf
Γεώργιος Ρούγας, Τηλ. 0162 5720255

1 σχόλιο:

  1. ειμαι 27 χρονων και ψακνο δουλια στο εκσοτερικο και δεν βρισκω δουλεια,ψακνο για γερμανια και δεν βρισκο .εχω δουλεψει σε ψησταρια σαν ψητα και σαν σερβιτοροσ 5 χρονια.δεν γνωριζω αγγλικα ουτε γερμανικα αλλα αυτο δεν παι να πι οτι ιμαι ανημπορος να εργαστω στην γερμανια γεια τι κανισ δεν γενιτηικε ετιμοσο απο τον θεο . οσο καιρο εργαζομουνα στο μαγαζι ημουν πολυ καλοσ υπαλληλος μπορο να πο...εχω ορεξη για δουλεια και ειμαι δουλευταρας.....εχω πραγματικη αναγκη αν μπορειτε βοηθηστε με το τηλεφωνο μου ειναι (6938065821) και το email (arsenis_tzr250@hotmail.com) επισης τα πρωινα εχω δουλεψει σε αναπαλαιωσεις κτιριων........ευχαριστο

    ΑπάντησηΔιαγραφή